torsdag, november 26, 2009

Snart sovdags...

Jag ska snart i säng, men först så ska jag bara... Hehe... Är så himla trött nu. Den här dagen har inte varit lugn. Lägenheten har städats från golv till tak. Alla fönster har blivit putsade och saker vi inte brukar städa så ofta, har blivit städade. Alla julsaker är nerplockade från loftet, men inte uppackade. Det får vänta till söndag. Vissa regler har man väl. Hehe.

Det blev även ett simpass ikväll eftersom jag inte har möjlighet att närvara där på söndag, och det märks att man inte har tränat på ett bra tag. Kroppen känns tung i vattnet och man har liksom inte samma flyt som innan. Däremot har frisimsarmtagen blivit mycket bättre - rent tekniskt. Jag får rätt drag under vattnet och rotationen sitter nästan perfekt.

Imorgon har jag lite till att göra på min kalender. Det blir intensivt, men roligt. Jag berättar mer imorgon kväll vad morgondagen har innehållit. Ska nog ta och skriva en to-do-lista så att jag inte glömmer något väsentligt.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: