söndag, november 08, 2009

At the end of the day...

Söndag igen. Hur i hela fridens namn kan veckorna gå så snabbt? Snart är vi halvvägs genom november med julen och allt julstök på väg.

Hela fredagen tog jag det lugnt. I går var vi på dubbla kalas, först i Vellinge och sedan i Höör. Det blev en heldag med mycket god mat och i gott sällskap. I dag har vi tvättat och jag har jobbat. Jag tittade på de nya stövelmodellerna som kommit och suckade över omfördelningar som ställde till det i mina fina lagerstädningar. ;-) Men, det betyder ju att man får göra om arbetet igen. Hehe. Trots all sömn så är jag enormt trött och det blir nog tidigt i säng i kväll.

Hos Viktväktarna gick det också bra. Hade gått ner 0,9 kg på två veckor, vilket ger ett sammanlagt resultat på -3,1 kg! Det betyder att jag fick en guldstjärna på min viktbok och att det bara är 1,2 kg ner till min preliminära målvikt. Heja, heja! :D

Framför mig har jag en helt okej vecka, om man bara ser till aktiviteterna. Det blir fler kalas och så en stor konsert i Trelleborgs kyrka som får avsluta den veckan.

Annars händer det inte så värst mycket. Jag ville bara låta er veta att jag lever. Förhoppningsvis återvänder jag med nya, friska bloggtag nästa vecka. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: