onsdag, november 11, 2009

Hooked up

Så, då har jag blivit en hopplös sladdhärva. ;-)

Jag var på vårdcentralen idag för check-up och resultat. Mina prover visade på en liten förhöjning av mina sköldkörtelvärden, men det är åtminstonde inget farligt. Har nu på mig ett 48-timmars-EKG på kroppen och jag hoppas att det kommer att registrera lite hjärtklappning. Höften kommer de inte göra något om förrän nästa veckan och imorgon ska jag få grissprutan. :)

Fick en idé för en liten stund sedan. Ska dryfta den med lite människor och så får vi se hur det blir med den saken. :)

Måndagens jobb gick bara bra. I går blev jag hastigt, och lustigt, inringd till Trelleborg och på kvällen åkte vi ut till Södra Åby för att öva inför söndagens stora körkonsert i St Nicolais kyrka. Kom och lyssna till en unik körupplevelse klockan 18, när ett flertal körer sjunger tillsammans. :)

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: