onsdag, november 18, 2009

Höststormar i Skåne

Det blåser något så fruktansvärt där ute. Balkongdörren slår till då och då och jag hoppas att den håller i de här vindarna. Vädret började okej i morse, men under dagen (när man stod inne i butiken) blev det sämre. Tog bussen hem, eftersom jag hade glömt mitt paraply hemma och regndropparna som kom ner var inte direkt små.

I morgon ska jag till doktorn igen för att titta till min höft. Jag hoppas jag slipper träningsförbud, men man vet aldrig. Höften har blivit något bättre sedan jag fick min spruta, men den är ju inte bra än. Simning verkar vara det enda som den accepterar eftersom man i stort sett är tyngdlös och belastar inte den på samma sätt.

På jobb är det dags att börja med inventeringen. Det ska visst vara superlätt, så jag ser fram emot att få inventera för första gången. Inte mycket folk just nu, men vi tror det beror på att folk väntar på att börja julklappsshoppa.

Nu tror jag det blir lite mer "Air Crash Investigation". Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: