lördag, november 14, 2009

All mine!


Äntligen! Efter en timmes kö på H&Ms hemsida så har jag äntligen klickat hem de skorna jag ville ha. Nu hoppas jag bara att jag fick rätt storlek. Av erfarenhet vet jag att H&Ms skostorlekar är som Vagabonds, långa och något större än normalt, så en 38:a kommer nog att bli bra. Eftersom jag är inte är ett fan av höga klackar så är jag glad över att det fanns två olika ballerinor att välja mellan. De zerbrarandiga var söta, men de svarta kändes mer stilrena om man ska ha dem ett längre tag. Det gäller att tänka efter ett par gånger innan man slår till.

Passade på att kolla igenom kollektionen, när jag ändå hade lyckats komma in på sidan, men det mesta var antingen inte i min stil eller i den prisklass som jag var villig att betala. En stor del av utbudet var ganska dyrt för att vara H&M, så jag är nöjd med mina skor. :)

En timme kvar till lunch och drygt två timmar kvar till jobb. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: