lördag, oktober 31, 2009

Inlägg 900..

... enligt min inläggsräknare. Otroligt vad mycket man kan få ur sig när man verkligen vill. :)

Torsdagskvällen på Triangeln var rolig och intensiv. Vi hade riktigt många kunder och långa köer till och från. Det gällde att hålla huvudet kallt och se glad ut. Riktigt kul, men jag var rejält trött efteråt. Fick köpt lite julklappar också, man får ju passa på när det är tjugo procents rabatt. :-P

I går tog jag det lugnt. Fick beställt ett nytt visakort eftersom jag råkade knäcka mitt när jag skulle stoppa ner det i min plånbok. Ooops... Efter lunch körde jag ut till mormor och hjälpte henne med sin nya telefon. Jag och mamma körde sen till Vellingeblomman, njöt av julutställningen och köpte granris och en prydnad till morfars grav, som vi smyckade på vägen tillbaka. När jag kom hem så blev det fest hos Gummis kollega Sunna, men jag var fortfarande trött efter torsdagen så vi gick hem tidigt.

I dag skulle jag till viktväktarna som vanligt, men det var stängt. Jag hade ju totalt glömt bort att det var en röd helg. Jaja, jag fick ju en morgonpromenad i alla fall. :) I eftermiddags var en del av kören och sjöng i Fuglie kyrka. Det var allhelgonagudstjänst och mamma och mormor kom dit och lyssnade.

Resten av kvällen tänker jag ta det lugnt och samla krafter inför morgondagen som innehåller både simning och fem timmars jobb. Så, vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: