måndag, oktober 05, 2009

Rent hus

Har precis städat klart och nu är det skinande rent i hela lägenheten. Jag bar ut en massa sopor som vi sorterat ut, sommarkläderna är undanplockade och vinterditon i byrån. Balkongmöblerna har gått i exil upp på loftet och kryddskåpet är sorterat. Känner mig full av sorteringsenergi, men den energin tänker jag spara till boxningen på Sats i kväll. Tänkte prova en ny träningsform och se om jag fastnar.

Gårdagen blev bra. Simningen flöt på kanon (haha, ordvits!), körde en massa frisimstekniker och vändningar. Efter lunch stack vi till Willys och veckohandlade. Har lite nya och nygamla recept att experimentera med. Resten av dagen gick i lugnhetens tecken.

Framför mig har jag en hyffsat intensiv vecka. Städning i dag, årsmöte på kören i morgon, jobb onsdag och torsdag (plus simning på torsdag), tjejfest på fredag och kalas på söndag. Sen ska jag klämma in lite träning och andra to-do-saker i luckorna som blir över. Blir nog riktigt roligt! :)

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: