måndag, oktober 26, 2009

Ha alltid ett paraply med er!

Är det inte typiskt? När jag lämnade lägenheten i morse så var det uppehåll, men så fort jag kommit en bit på väg till jobb, så började det regna. Gissa vem som inte hade sitt paraply med sig? Jaja, det är ju bara vanligt vatten och inte glödande kol, till exempel. :-P

Kalaset i går var riktigt kul, vi fick bestämt vem som ska ge julklapp till vem (vi brukar dra lott så att inte alla köper till alla). Jag hade ansvaret för dragningen, som i år bestod av fler namn än vanligt. I år ska jag ge till pappa och få från Gunilla medan Gummi ska byta med Johanna. Nu kan vi äntligen gå igång med julklappsshoppingen. :)

Hur gick det då på viktväktarna i lördags? Har ju alldeles glömt bort att ge er veckans resultat. Det bidde ett minus på 0,5 kg. Jag har en sammanlagd viktminskning på 2,2 kg och har cirka 2 kg kvar till min målvikt. Jösses, vad duktig jag är! :)

Veckan framöver består av lite av varje. Det verkar bli både intensivt och trevligt.

Dags att avrunda här. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: