måndag, oktober 12, 2009

Ny vecka!

En trevlig helg till ända och den nya veckan påbörjad med en rivstart. Blev inringd tio i tio i förmiddags till TA eftersom min kollega blivit sjuk. Så det var bara att stänga av allt, säga farväl till katten och bege sig söderut. Jag hade en riktigt bra dag på jobbet, skönt att också veta att allt man lärt sig inte försvunnit hux flux. Allt satt kvar innanför pannbenet, så det var bara att sätta sig vid datorn och börja jobba.

Ja, helgen var trevlig, som jag skrev ovan. I fredags var jag på tjejfest hos Paula (det var Johannas fest, fast hos Paula). Natascha stod för maten och det var riktigt gott. En massa smaskig plockmat, en hel del dricka och trevligt sällskap. Jag gick hem ganska tidigt eftersom jag hade jobb och vägning på lördagen.
Hos viktväktarna hade jag gått ner 1,7 kg på en vecka! Det kallar jag för rivstart och inspiration. :) Efter denna positiva start på dagen blev det en tre timmars arbetsdag innan helgen till slut tog vid. I går blev det simning och tvätt innan det blev en tur till Trelleborg för middag med pappa, Gunilla, Andréas, Johanna och Emla på Två Lejon.

Nog om det, har en intensiv arbetsvecka framför mig. Kör också i morgon. Så, jag tänkte avsluta nu. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: