torsdag, oktober 22, 2009

Trött

Kom på för en stund sedan att det är träningsdag nummer fem utan en enda vilodag. I söndags simmade jag, i måndags joggade jag, i tisdags jobbade jag heldag (drog lager och så halva tiden), i går joggade jag och i dag har jag simmat. Inte så konstigt att mina muskler kändes som gelé i kväll. Kvällens pass (på en timme) innehöll:

200 m insim
4 x 25 m frisim (1-4 tempo)
4 x 25 m bröstsim (1-4 tempo)
2 x 50 m frisimsben
2 x 50 m ryggsimsben
200, 150, 100 och 50 m frisim
200, 150, 100 och 50 m bröstsim
100 m avsim

Summa: 1700 m simning i dag. Det känns inte så mycket när man väl skvätter runt i bassängen, men när man räknar samman så blir det en hel del.

I morgon blir det jobb och sen helg. Till helgen ska jag vara med och sjunga med en del av kören på Stadsbiblioteket här i Malmö och så ska jag på födelsedagskalas. Det ser ut att bli en intensiv och rolig helg som jag ser mycket fram emot.

Nä, nu ska jag titta vidare på "Lyxfällan" och sen blir det ett varmt bad innan jag kryper ner i sängen. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: