söndag, oktober 18, 2009

Helgen snart förbi

Jo, snart är den här söndagskvällen till ända, så här halvvägs in i oktober. Snart två månader kvar till jul och om en vecka ställer vi tillbaka klockorna till vintertid. Vad tiden går snabbt!

Har tagit det lugnt den här helgen. Dansade i fredags, var på viktväktarna och stod på plus/minus noll. Skönt. Med tanke på en sådan nedgång som förra veckan så hade jag nästan förväntat mig ett plus, som en slags kompensation. Var och simmade i morse. Jag och Camilla var på plats på Aq-va-kul en halvtimme före alla andra och hann simma in i lugn och ro innan simningen, vilket var skönt för samtliga muskler så där tidigt på morgonen.

Nästa vecka blir full att jobb och träning. Jag har planerat in en massa roligt som jag vill/ska göra. Får bara se till att jag har motivationen till det också. Hehe. Morgondagen börjar i alla fall med discotema på Sats med två instruktörer. Kan bli hur kul som helst! :)

Nä, nu ska jag se på "A league of their own" som går på TV4 Film. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: