söndag, februari 15, 2009

VM-Guld!

Grattis Helena Jonsson till VM-Guldet i jaktstart! Grymt bra gjort! Trevligt att vakna upp och finna den nyheten på tv och på nyhetssajterna. :D

I dag är det söndag och min vilodag. Brukar ha en dag i veckan när min aktivitetsnivå ligger kring nollan, för återhämtning. I går både tränade jag och jobbade. Sålde strax över budget så man var ju inte lite nöjd med sig själv när man sänkte gallret och gick hem. I går var det dessutom alla hjärtans dag, en dag vi inte firar direkt. Det blev lite godis, jordgubbar och myskväll framför tv:n.

Just nu försöker Gummi få igång vår kabeltv som inte funkar som den ska. Vi skaffade en box eftersom vi bor så långt från centralenheten i huset och har en dålig bild på nästan alla kanaler. Men kanalerna hoppar, vissa kanaler kommer inte in och det är allmänt störigt, så en felanmälan har gjorts, som tur är har vi vår vanliga, gryniga tv-bild under tiden.

Nästa vecka blir som lugnet före stormen. Veckan därpå blir nämligen intensiv, så det gäller att samla krafter den här veckan istället. Bara jag hinner träna och vila så är jag nöjd. Tänkte komma igång med simningen snart också, har kollat öppettider och ska försöka få det att klaffa med mitt vanliga träningsschema.

Ska nog ta och avsluta nu. Följer dramat kring skidskytteherrarnas jaktstart. Det verkar som att någon kört fel, men inget vet något än. Återstår att se vad som händer.

Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: