tisdag, februari 10, 2009

Nästan klar!

Bilagan är nästan klar, bara kvar att gå igenom de sista sidorna och få in annonserna, så är den klar. På lördag dimper den ner i brevlådan tillsammans med tidningen. Hoppas ni hittar en hälsning!

Helgen var trevlig med våfflor och kalas och mycket mer. Veckans första två dagar har jag spenderat i Ystad - djupt koncentrerad. I går kväll var det styrelsemöte med kören så det var direkt dit efter jobb och i dag skulle det vara kör, men det blev inställt på grund av vädret. Synd, det är tredje veckan det inte blir kör för mig. :(

Eftersom jag varit upptagen typ hela tiden så har det inte hänt mycket mer än så, men jag skriver ändå ett par rader här för att visa livstecken.

Självfallet skriver jag så fort jag bara kan och har inspiration. Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: