lördag, februari 21, 2009

En ledig dag...

... innan träningsschemat drar igång igen tillsammans med många arbetstimmar. Jag har den här veckan lyckats bevisa för mig själv att det går att pressa min kropp förbi vad jag orkar. Sista kvarten på "DansAerobics" i går var rena döden: jag hade krampkänning i mina vadmuskler och träkänsla i övriga benmuskler. Nice. Gäller bara att stretcha ordentligt.

Dagens "roliga" övningar har inneburit städning av lägenheten och allmänt slapperi. Känns skönt att inte behöva göra alltför mycket ibland. Men i morgon är det dags igen. Klockan 9 ska jag möta min simtränare för ännu en timmes freestylesimning. Några timmar senare ska jag jobba på Mobilia. Nice igen.

Funderar lite på kosttillskott, vad man egentligen behöver och vad som är rent bullshit. Jag känner mig som en novis inom det området, men energidrycker och energibarer kan nog hjälpa mer än stjälpa, tänker jag. Någon som kan hjälpa mig?

Har inte mycket mer att skriva nu, lär nog återkomma i morgon med en träningsuppdatering. Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: