tisdag, februari 17, 2009

Simning: på väg!

Var och simtränade för första gången på mycket länge i förmiddags. Simmade 1100 meter i en varm (för att vara svensk) bassäng, men det visade sig ganska snabbt att jag inte kommer bli snabb nog med bröstsim. När jag simmat klart snackade jag med en simlärare som håller i vuxensimskolan och jag var välkommen redan på torsdag för att lära mig crawla. Nice. (bild: svt)

Körde ut till Fuglie efter lunch och umgicks med mamma och Ann-Margreth (och katten, givetvis) tills det var dags att köra till kören där uppslutningen var mindre än väntat. Men det gick bra ändå, fick en nygammal låt i nytt arrangemang. Den nya satsningen kommer bli lika bra om övriga sånger har lika bra arr.

Har inte mycket mer att förtälja för närvarande. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: