måndag, februari 23, 2009

Trött, men det är väl inget ovanligt?

Hade packat min träningsväska och tog med den till jobb, men lite träningsvärk här och där gjorde att jag avstog och gav mig själv en vilodag. Jag simmade faktiskt och jobbade i går. Först en timme i bassängen och sen fem timmar i butik. Men vi klarade både dags- och veckobudget vilket är riktigt bra.

Så har då ännu en arbetsvecka börjat och jag har riktigt mycket att göra. Det är bara att ta ett djupt andetag och utföra arbetet. I dag hann jag mer än vad jag trodde eftersom jag fick vänta på lite material. På vägen hem stannade jag till på BikePro (cykelaffär vid Södervärn) för att mätas och sen titta på racers. Efter en veckas rekognisering på andrahandsmarknaden har jag insett att begagnade cyklar kostar ungefär lika mycket som en bra, billig och ny. Kan lika bra köpa en ny i så fall. Passade också på att prova cykelskor. Ska ha ett par som passar både på pedalerna jag ska köpa till och på spinningcyklar. Så behöver jag enbart ett par. Ska bli riktigt spännande och nu längtar jag verkligen till våren så att man kan lasta in cykeln i bilen och dra ut på landet för lite ordentlig landsvägskörning.

Har inte mycket mer att skriva just nu. Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: