onsdag, februari 25, 2009

Mitt i veckan...

... och det har varit ett par snabba dagar som passerat. Jag har varit vikarie på kultur & nöjesredigeringen, vilket var samma jobb jag gjorde somras. Riktigt kul att åter sitta i den stolen. Jag kommer även att vara redigeringshjälp ett par dagar, så det blir lite mer jobb än vanligt. Bara kul! Bara kul! Jag gör ju det jag tycker så mycket om! :D

Det har också hunnits med lite styrketräning, trots vanliga arbetstider. I morgon är det simning på kvällen igen och sen på dans på fredag innan veckan avslutas med ännu en simlektion. I will conquer this! Det är bara att öva och öva och nöta och nöta tills allt sitter. Om bara våren kan komma så blir allt riktigt bra. Jag har lite vilda planer på att anmäla mig till en motionstävling i triathlon i sommar, samt två löptävlingar.

I går kväll var det kör och vi fick sång nummer två ur den nya musikalsatsningen. Bra arrangemang på en mycket, mycket fin sång. Dessutom sjunger vi en engelsk musikal på svenska för första gången sedan "Joseph" och "Prinsen av Egypten". Spännande. Ser också mycket fram emot körresan i maj.

Har inte mycket mer att skriva just nu. Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: