onsdag, februari 04, 2009

Smärta eller inte smärta?

Bestämde mig redan i morse att jag skulle lägga på extra kilon på stången under övningarna på dagens BodyPump-pass. Inte mycket, men tillräckligt för att prova vad jag lyckats, eller inte lyckats, bygga upp på de senaste tre veckorna. Det känns inte så mycket just nu, men jag kommer nog att ha ont i musklerna i morgon.

Annars är det bara bra. Kören var inställd i går så jag hade en 100%-ig slappedag. Det innebär att det blir städdag i morgon, vilket kan bara vara positivt med tanke på träningen ovan. Jobbade över i dag, men det var inte så konstigt när man har 110 nya tulpanmail i inboxen + 40 vykort + skiva in och göra iordning mina sidor inför nästa vecka eftersom jag ska vara på YA måndag och tisdag. Mycket att göra, men är man ute i god tid och rensar undan hela tiden så är det inte så farligt.

Vad händer mer? Kick-Off i morgon för Jerns, "Jesus Christ Superstar" på Malmö Opera på fredag, våffelmys på lördag och kalas på söndag. Väldigt trevligt! :) Ser fram emot allt.

Oh ja, jag har kommit på ett belöningssystem som är fail-proof. För varje delmål jag når i mina målsättningar så får jag unna mig något trevligt, när jag når ett mål får jag köpa nya skor! :D Jag kommer att kicka rumpa! ;-)

Nä, ska titta vidare på "Biggest Loser season 7". Vi hörs!

Bæjó.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läser din blogg ofta, jätteintressant! Men undrar en sak, varför är vissa ord blåmarkerade? Kram

Stína sa...

Hej! Vad kul att du hittat hit! :) Att jag blåmarkerar vissa ord har att göra med läsningen att göra. Jag har en egen hypotes att om man highlightar vissa ord man tycker är viktiga för textens förståelse så kan man snabbare skumma igenom en text utan att förlora förståelsen. Men, det är en hypotes, ingen sanning. :P Kram