torsdag, februari 19, 2009

Träningsvärk eller inte?

Kom hem från Aq-va-kul för en halvtimme sedan. Började medleysimskolan i dag och tog mina första bensparkar i rätt riktning mot att lära mig fristil. Ni som läst min blogg vet om min satsning mot den ultimata utmaningen, vilket fristilssimningen är den minsta, men ack så viktiga, beståndsdelen. Sammanfattning: Riktigt kul, detta gör jag gärna igen! :D Timmen gick riktigt snabbt och helt plötsligt var det dags att ta sig upp och stretcha. Och där kommer vi till frågan i rubriken... Träningsvärk i morgon eller inte? Sitter i alla fall och stretchar vaderna samtidigt som jag skriver detta.

Annars har jag varit ledig i dag. Har sett det svenska mixstafettlaget i skidskytte ta VM-silver, det nyaste avsnittet av "Biggest Loser" och sen ett par avsnitt av "History of Britain". Har även haft tvättstugan samtidigt, så det har inte helt och hållet varit slappt.

Ska inte skriva mer i nuläget. Jag känner att sängen kallar på mig. Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: