onsdag, november 15, 2006

Trevlig onsdag...

Dagen började med ett sms.
Eftersom jag halvsov och var osäker huruvida smset tillhörde drömvärlden eller verkligheten så vaknade jag inte ur min sömndvala förrän kl 8 för att se om jag fått något. Jo, det var Gummi som sa att om jag ville ha bilen så kunde jag hämta den 9.30 när parkeringstiden gick ut.

Jo, sagt och gjort. En powerwalk till Värnhem och så slapp jag den anskotans leiðinda strætó. (=h****tes tråkiga bussen). Passade på att köpa fyra snurror på Franckes bageri innan jag begav mig upp till Lyftet för att bli omtejpad om foten.
Fick lov till två träningspass i veckan (wohoo), men det gjorde ont idag när jag tränade Low/High, antagligen för att tejpen släppte något... *Suck* Får ringa dit i morgon och be pappa fråga Jonas om eventuellt fortsatt tränande den här veckan.

Nå... Försökte läsa boken vi (helst) ska ha läst till imorgon, men efter sju sovpauser insåg jag att det var bättre att försöka innan sängdags.
Är supernöjd med mitt hår, älskar den blonda färgen och nu ska det helst växa så att det knakar också... Hehe...
Har provat en mixtur mot förkylning som pappa tipsade om: varmt vatten, rom och honung. Hoppas nu det funkar. :)

Torsdag och skola i morgon. Ska få vår sista grupparbetsuppgift för den här kursen. Antagligen blir det jobb över helgen, men det är inget man inte klarar av.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: