onsdag, mars 29, 2006

Utbildningar

Hade handledning idag med Tyrone och det gick över all förväntan. Han begärde inte att filmen skulle göras om, utan det var mest småpill. Nu är jag än mer nöjd. Läs mer om det på min examensarbetesblogg.

Har tränat "StepUp" idag samt ordnat det sista på mina ansökningar till journalistutbildningarna vid Universitetet i Lund och Folkhögskolan i Skurup. Ska bli spännande att se om man får komma till uttagningsproven eller inte... Men, jag har i alla fall gjort mitt bästa med presentationer, arbetsintyg mm.

Hade mina nya jeans på idag och upptäckte att de torrfäller lite. Får ta och tvätta dem till helgen i 30 grader. Annars var det inget att anmärka på dem, lätta att klämma ner i mina högklackade, snörstövlar. Nu får bara den sista snön försvinna och gatorna torka upp så att man kan börja använda mina nya skor! :)

Jaja, dags för "Top Model" och sen "A haunting..." på Discovery.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: