torsdag, mars 09, 2006

Ny strategi

Undrar varför damen på viktväktarna står ut med mig. Vi provar nya strategier för var gång och så även idag. Har gått ner... håll i er/sätt er ner... 1,3 kg på en vecka! *suck* Så, here we go again med ny strategi. Nu ska jag äta alla mina points om dagen och fortsätta med min "äta-vad-jag-vill"-dag som vanligt. Träningen kompenserar nämligen den dagen. Jo, det förstår jag, det är fullt logiskt. Men, det är tack vare nya strategier som jag kommit fram till det svaret.

Men, ska till skolan vid ett, skulle varit där ca kl 12, men min handledare är inte där förrän efter två och jag tänkte äta igen innan jag gick. Är fortfarande mätt efter min "frukost" framför "Sex and the City"...

Jaja, vi hörs!

Bæjó!

2 kommentarer:

Lisa sa...

meeeh *fnyser* kan du inte överföra lite sånt dära till min kropp så att den fattar att den ska gå ner istället för upp hela tiden?!

Stína sa...

Jo visst, när vill du ha det? ;-)