onsdag, mars 22, 2006

Ännu en dag till ända

Onsdag är snart förbi och imorgon är det åter dags för vägning. Hoppas att det gått bra med mitt jämviktsprojekt! :)

Igår satt jag och redigerade hela förmiddagen och fram till kl 13, gjorde även två säkerhetskopior, en på mini-DV och en på redigeringsdatorn. Just in case, liksom.
På eftermiddagen tog jag det lugnt och ordnade med lite praktiska saker. Anmälde mig på två jobbsidor - poolia och monster.

Idag satt jag i redigering från 9.30 till 11.30. Satt och gjorde lite småjusteringar i voice-overn och med bilder. Lade till ett extra musikstycke och än väldigt nöjd med vad jag har. Kan inte göra mycket mer nu förrän Tyrone har sett resultatet och jag har visat upp en bit på mittscreeningen. Fram till torsdag, nästa vecka, ska jag fokusera på mitt paper och förberedelser inför screeningen. Vill ju ge ett så bra intryck som möjligt. Gummi hämtade mig i skolan och hade med sig PC-100-kameran jag lånat för att spela in voice-over. Lämnade den åter och fick även kopierat intyg till mina utbildningsansökningar som jag tänkte skicka nästa vecka.

Tog det lugnt och tränade sen StepUp kl 17 med Sofie. Vi ska gå på StepUp-Intervall på lördag. Det kommer nog att bli fullt med folk då pga öppet hus, men vi ska minsann dit!

Imorgon ska jag handla inför saumó på fredag. Ska även köra inom stan och kolla lite saker. Längtar efter att shoppa! Ska köpa ett par sandaler, ett par nya (och billiga) jeans och nästa lördag ska jag till Erikshjälpen när de öppnar igen efter renovering. Ska se om jag hittar några vintagepumps, någon LBD (Little Black Dress) och kanske någon tröja samt svarta dressade byxor.

Jaja, har kollat "Top Model", gjort manikyr och ska nu kolla vidare på "Övernaturliga fenomen" på Discovery nu.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: