onsdag, mars 08, 2006

Mitt i veckan

Onsdag snart över, snart torsdag, snart jämviktsvägning...igen... Hoppas jag stått still och inte gått upp/ner. Ska köpa lite choklad imorgon också, de är så goda som de säljer.

I måndags gick vi upp kl 10, trots att vi kollade på Oscarsgalan till drygt kl 5 på morgonkvisten. Satt och kladdade lite på mitt reflexive paper och stack sen iväg och tränade BodyCombat 17.30. Mycket kul träning, bra kombination av kondition och styrka.

Igår skrev jag vidare på papert och skickade in mitt resultat so far till Tyrone. På eftermiddagen städade jag och Gummi lägenheten riktigt ordentligt, så nu glänser det i vart hörn! :)
Tvättade mellan 15 och 22, så allt är verkligen i tip-topskick för stunden.

Idag gick vi upp kl 8, som vanligt. Skönt att komma upp tidigt, trots att man inte ska iväg tidigt. Skrev tre sidor citat ur "Introduction to Documentary" innan jag stack till skolan för handledning. Tyrone hade många bra idéer och tips för mitt paper och han ska titta förbi i redigeringen när jag sitter där imorgon eftermiddag.
Tränade StepUp ikväll med Sofie och Ingibjörg. Det var hur kul som helst och jag höjde stepbrädan ett snäpp idag, jobbigt men kul.

Har nästan precis kollat klart på den nya, svenska omgången av "Top Model". Har en favorit, det är hon som ser ut som en glamourös hollywoodstjärna från 40-talet. Annars kändes det lite tamt nu i början, men det beror på att jag jämför med det lite mer häftiga och bitchiga amerikanska "Top Model".

Sålde ett par Vagabondskor igår på Tradera för 25 kr. Kul att få något för ett par man ändå inte ska använda mer. Har haft garderobsutrensning också och har ett par plagg ute på olika auktioner.
Vill köpa en ny cardigan, nya skor, linnen, något randigt samt skärp eller band till att markera midjan med.
Shoppade två nya diadem idag, ett brett (brunt med mönster) och ett tunt (guld och elastiskt), på Glitter för 50krsrabatten man fick med VeckoRevyn. Det var sista dagen idag, tur att jag kom på det igår... Hehe... Imorgon kommer nya numret av "Revyn", jag vet vem som kommer att handla en tidning då. ;-)

Yeye, ska väl ta och göra mig iordning för sängen. Tänkte läsa H&Ms sommarkatalog och se om jag får några idéer.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: