onsdag, mars 15, 2006

Miðvikudagur

Det är sorligt när man inte längre har några bra rubriker på lager. Men i och för sig så gör det inte så mycket, det är ju innehållet som räknas... Hehe...

I måndags pluggade jag hemma och spelade in voice-over på MiDi-disc. Handlade och tränade senare BodyCombat. Två märkliga och roliga saker hände det passet.
1) De filmade instruktören för att utvärdera henne och eventuellt ge licens och
2) jag ställde mig i mitten, men eftersom ingen ville stå framför mig, så hamnade jag i raden längst fram... OCH hamnade på film med allra största sannorlikhet. Det var bara att sträcka lite extra på sig och försöka att tänka på tekniken, även om det var typ tredje eller fjärde gången någonsin som jag var med på passet. Men,det gick jättebra... Tror jag ;-)

Igår upptäckte jag att det var inte så smart att spela in på MiDi-spelare då tekniken suger. Läs mer om det på min examensjobbsblogg. Så, det blev till att låna en PC-100-kamera istället. Spelade in voice-over igår kväll på mini-DV istället.

Idag har jag suttit i skolan nästan hela dagen och krigat mot Final Cut och allt vad data och teknik heter. Hade det inte varit för räddaren i nöden, Magnus, så vet i hundan vart jag hade tagit vägen. Det kan ni också läsa om på den andra bloggen.
Tränade "StepUp" idag, hur kul som helst, och nu ska jag strax se "Top Model" på tv3.

Imorgon är det iväg till viktväktarna som gäller. Huga! Har verkligen följt den nya strategin till punkt och pricka. Inte fuskat ett dugg! Då är det bara att se imorgon vad jag väger... Hm... Ska sen iväg till skolan vid tolv och sitta där hela eftermiddagen. Tänkte försöka redigera så mycket som möjligt av min voice-over och behöver något spelas in igen, då får jag väl göra det.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: