söndag, mars 05, 2006

Me, myself and Gummi

Mitt liv känns något enkelspårigt just nu, men egentligen har jag ingenting emot det. Skönt med struktur och ordning.
I torsdags satt jag hemma och fixade lite med arbetet och i fredags satt jag i skolan och redigerade klart min grovklippning av filmen. Lekte även med för- och eftertexter så nu kan jag inte göra mer åt det tills jag haft min handledning på onsdag. Imorgon och på tisdag tänkte jag sitta hemma och skriva paper och fila på mitt voice-overmanus. Har bokat redigering torsdag-fredag.
Summa: Det går framåt med mitt arbete, snabbt framåt.

Igår jobbade jag i tre timmar och det var så otroligt kul! Jag älskar verkligen mitt jobb i skoaffären! Vi klarade veckobudgeten ordentligt och ni kan tro att det har kommit jättefina vårskor nu. "Mina" skor kommer v 11 *jippie* och v 12 kommer en hel del sandaler som jag är nyfiken på! :) Weeee
Sen blev det förfest hos Ari, väldigt kul med blandning islänningar/svenskar. Jag och Sofie gick till kåren vid tolv men tog taxi hem igen med Gummi strax efter ett eftersom vi var alla trötta och det var alldeles för kallt ute... *brrrr*

Idag är det "bakisdag", dvs. kycklingsallad från "Apu" + en liten godispåse... Mmm... Världens godaste sallad!

Jaja, ska börja ladda inför Oscarsgalan inatt.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: