söndag, mars 12, 2006

Filmhelg



Har inte gjort så mycket av värde den här helgen. I fredags tränade jag BodyPump med nytt innehåll. Kul, men aj, mina muskler! :-P
Fixade två exemplar av mina betyg så att jag kan skicka dem till två utbildningar. De ville ha arbetsintyg också, vilket jag har ringt runt och fixat.
På kvällen såg jag och Gummi på "King Kong" - bra film faktiskt. Hade inte hört alltför gott om den, så jag blev positivt överraskad. :)

Igår kollade jag på tv mestadelen av dagen. Tog det lugnt och hade myshelg. Kollade på "Wallace & Gromit in the curse of the were-rabbit". Den rekommenderas mycket varmt. En härlig film med mina två favoritkaraktärer!
Vi fortsatte i komedins tecken med "Spaceballs" och "Men in tights"... Hahaha, störtsköna filmer som man kan se om och om igen!

Idag har vi sett på Formel 1, jag har skrivit upp en massa nya recept och gjort matlistan för nästa vecka. Har pratat med en vän som inte har det alltför roligt just nu, en stor kram till dig!

Skulle spelat in voice-over, om jag inte glömt köpa MD-skivor... Typiskt mig, men det får bli imorgon, helt enkelt. Har manus klart i alla fall. :)

Men men, ska nog avsluta detta och försöka hitta på något annat.

Vi hörs!

Bæjó!


Posted by Picasa

Inga kommentarer: