måndag, mars 01, 2010

Min första dag på jobbet

Det var det idag! Går bredvid min ordinarie den här veckan och det är mycket som ska läras in och läras ut. Församlingshemmet är kolossalt stort och det är många utrymmen och förråd man ska lära sig att hitta bland. Men, det kommer nog att bli riktigt bra.

Efter jobbet gick jag inom träningen och körde igenom passet som min PT gett mig. Mina övre magmuskler och mina axlar var de enda musklerna som protesterade mot denna "grymma" behandling. Har bokat en ny tid som jag är osäker på om jag hinner. Men men, karln har ett mobilnummer jag kan ringa ifall det blir omöjligt. ;-)

Så var då detta underbara OS över, jag har lite seperationsångest. Vad ska man nu titta på? Tv-tablån erbjuder ju inte direkt några höjdpunkter så här i början av veckan, det får helt enkelt bli gammal skåpmat. Men, en massa medaljer blev det i alla fall under de här två veckorna: fem guld, två silver och fyra brons gör OS till en stor framgång, speciellt för skidsporterna.

Nu har jag lite bloggar att läsa och sen ska jag gå igenom mina böcker och se vilka jag kan donera till bokbordet på jobb. Vi hörs.

Bæjó!

Ps. Twitter. Ds.

Inga kommentarer: