söndag, mars 28, 2010

Sommartid!

Då var det söndag igen, en vecka innan påsk. Har jobbat idag eftersom det var basar och lottförsäljning på kyrkkaffet. Jag hade ansvar för fikat: bullar, pålägg, kaffe och te med lyckat resultat. Efter förberedelserna inför detta så satt jag med på gudstjänsten som innehöll en del roliga saker jag inte upplevt förr. Hehe. Men, det är bara kul med nya upplevelser. :)

När jag var klar med jobbet så gick jag inom ICA:t som ligger nära och handlade lite mat inför veckan. Har inte riktigt bestämt mig om vad jag ska äta till lunch under veckan, men det löser väl sig så småningom med en mataffär nära.

En liten uppdatering om min löprunda i fredag: träningsvärk! ;-) Har haft träningsvärk i framsida lår hela helgen och lite öm i vänsta hälsenefästet, men det är knappt märkbart. Det är riktigt trevligt att jag äntligen kan komma igång med den tredje delen av min avbrutna triathlonsatsning.

Vi hörs.

Bæjó!

Ps. En sång jag tycker passar för dagen. Ds.




Inga kommentarer: