söndag, mars 21, 2010

Veckans sista dag

Söndag kväll, och efter en lugn och trevlig helg så är jag redo för en ny vecka. I torsdags hämtade vi vårt påskpaket från Ísland. Det innehöll bland annat páskaegg i choklad och fårkött. Tack så jättemycket! :) I fredags blev det träning efter jobbet innan jag tog helg. Passade på att öka på extra vikt på mina övningar och jag känner mig starkare och starkare för varje träningspass. :)

Igår passade vi på att städa lägenheten när det ändå regnade ute. Gulli kom på besök och vi köpte hem pizza på kvällen. Idag har jag simmat, handlat och förberett inför den kommande veckan. Bland annat ska jag skicka iväg två Traderavinster med posten imorgon, det är två par skor som ska få nya ägare. Ska göra lite mer utrensningar och se om det är mer som jag kan få sålt och/eller skänka bort. Det är kul att rensa.

Jaja, måndag imorgon. Ännu en underbar vårvecka framför oss med temperaturer runt 7-8 grader hela veckan. Heja heja! Snart är det sommar! :) Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: