måndag, mars 29, 2010

Måndag

Doften av grillat kycklinglår ligger som en supertunn dimma över lägenheten och middagen var riktigt god. Till fågeln hade vi ris, currysås och wokgrönsaker. I samma ögonblick som jag hällde ner wokgrönsakerna i wokpannan gick det upp en Liljeholmare för mig. Jag har knäckt ett litet problem jag har inför påsklunchen på torsdag och jag tror att det kommer bli riktigt bra. :)

Idag har det varit städning för fullt. Jag har satsat hårt på att få så mycket som möjligt gjort så att jag kan komma ut i köket tidigt på onsdag. Efter jobbet gick jag inom SATS och körde ett 70-minuterspass, trots att jag var trött som en gnu. (Inte för att jag vet hur trött en sådan är, men det låter roligt. Hehe.) Jag pressade det mesta ur magmusklerna och klådde mina personliga tidsrekord på 10 minuter cykel och 1 000 meter rodd. :)

Imorgon blir det, förutom jobb, även ett litet event på MakeUpStore på Hansa och sen kör på kvällen. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: