onsdag, mars 03, 2010

Sista PT-timmen...

... och det var den värsta hittills. Hehe. Min PT förklarade pedagogiskt att mina magmuskler var på "death row" och de fick sig verkligen en rejäl omgång. Började med uppvärmning på handcykeln (min fot ville inte köra crosstrainer) och sen blev det styrketräning som fylldes med 10 sit-ups mellan varje upprepning (körde tre upprepningar/övning = 30 sit-ups/övning) tillsammans med 1000 meter roddmaskin. Efter en timme var jag beredd att krypa ut från träningscentret. Hehe. Just nu känns allt bra, men jag är övertygad om att det inte kommer vara lika roligt imorgon bitti.

Vad har jag gjort mer? Jag har bakat två plåtar med mazarinrutor som jag ska göra klart imorgon. Dessutom har jag lärt mig ett nytt datorprogram och suttit i möte på förmiddagen. :)

Imorgon blir det matlagning och sen simning. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: