fredag, mars 26, 2010

Något oinspirerad

... därför har det inte heller blivit några roliga och/eller spännande inlägg. Mitt liv rullar på i ett härligt tempo och allt det jag önskat inför det nya året har slagit in (nästan allt, men i stora drag i alla fall).

Våren har kommit (jag vet, jag har skrivit om det ett par gånger) på riktigt, temperaturen har nått över tio grader ett par dagar nu och solglasögonen har plockats fram. Tänkte ägna morgondagen åt att tvätta/plocka undan vinterkläderna och hitta våra tunnare kläder för varmare väder. ;-)

Har varit ledig idag och haft en to-do-lista lika lång som tomtens julklappslista. Nästan i alla fall. Körde ner till Trelleborg och fick bytt däck på bilen, sen till Nordea för att fixa med lönen, sen till OKQ8 med paket och slutligen till pappas jobb. Blev bjuden på lunch på A9 och sen körde jag hem till Malmö igen.

Provade att springa idag för första gången sedan augusti och det kändes riktigt bra. Joggade mina gamla, hederliga fem kilometrar på en hyffsad tid. Har stretchat ordentligt och nu känns det 90% bra (med risk för träningsvärk i låren imorgon). Efter min jogg fick jag köpt ett par skor jag lovat mig själv för första lönen. Så fina! :)

Helgen blir riktigt bra. Tjejeftermiddag/kväll imorgon och jobb på söndag. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: