söndag, mars 14, 2010

Trött läge

Sorry att jag inte har skrivit på ett par dagar. Har inte haft lust, helt enkelt. Har haft mycket att göra på jobbet också. Efter en vecka kan jag säga att mitt jobb är superkul. I torsdags lyckades jag servera lunch till drygt femtio människor och jag fick städat nästan alla ytor (jobbade fyra dagar av fem - inte illa).

Dagarna har gått snabbt och jag har också hunnit med att träna. Den konstiga övningen som halvpajade min rygg har jag strukit helt, och i fredags körde jag mitt förbättrade pass, som min kropp svarade riktigt bra på.

Tyvärr har min utmaning inte gått lika bra. Jag har ätit godis, och en hel del av det, under denna helgen och förra helgen. Det betyder att jag återigen får införa ett totalstopp för allt vad godis, kakor och snacks heter, som jag gjorde i februari. Att tillåta kakor hade den effekten på mig att sockerbegäret kunde hålla i sig, så därför blir det totalstopp igen. Tar bort utmaningsbilden här till höger så länge, för snart kommer påsken och med den ett stort påskägg från Ísland.

Nu tänkte jag titta på America´s Next Top Model season 14. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: