måndag, mars 08, 2010

Jättetrött

Trots en god nattsömn så har jag varit enormt trött hela dagen. Gäspade hela vägen till och från Willys och under lunchen. Gick till SATS och körde mitt pass i lite mer än en timme. Energin jag fick därifrån räckte i ungefär två timmar och nu är jag trött igen. Det blir till att lägga mig tidigt ikväll så att jag orkar med en arbetsfull vecka. :)

Nu börjar äntligen våren komma, temperaturen visserligen runt nollan, men nu kan man lukta sig till en årstidsändring. Äntligen! :) Ett annat säkert vårtecken här i Malmö är alla de gäss som börjar hitta tillbaka. Såg elva flygfän vid Hansa och ytterligare två vid kanalen. Tyvärr så orsakar dessa vårtecken en stor mängd bajs som inte är lika trevligt att promenera bredvid.

Tänkte ta och börja förbereda för veckan, men först ska jag se klart på "Det kungliga bröllopet" på SVT. Bröllopsfrossa! :) Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: