onsdag, januari 23, 2008

Vid liv...

Jag vet, det var ett tag sen, men jag har helt enkelt inte haft tid. I går var jag först på jobb och sen på kören. Hemma var jag vid nio-halv tio på kvällen. Det var bums i säng och så till jobb i dag igen. I dag har jag hunnit med ett pass "Aerobics" innan jag tog mig hemåt.

Så vad har jag då fått göra på TA? Jag har skrivit en del småartiklar, gjort lite enkäter och förberett lite intervjuer inför ett större reportage jag ska skriva. Har lite annat på gång också, men det ska jag göra senare.

I dag blev vi fotograferade: först en gruppbild av hela redaktionen+annonsavdelning+chefredaktör. Sen fick vi tagit bylinebilder också, i halvfigur med armarna i kors. Jag fick också en bylinebild, nyhetschefen tyckte att jag skulle ha en. Kanske till framtiden? ;-) Hehe. Ska försöka få tag i en kopia i morgon. Om det går, så kommer det troligtvis vara min nya bloggbild också.

Ja ni... Ska göra iordning saker och ting inför morgondagen. Torsdag i morgon och dagarna de bara rusar iväg.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: