onsdag, januari 30, 2008

Schack matt!

Onsdagens arbetsdag börjar lida mot sitt slut. Har hunnit med en intervju med min nästkusin och så har jag varit ute och fotograferat en bild till en bildhake. Det är kallt ute, så efter ett par minuter så nöjde jag mig med bilderna jag tagit, fingrarna vägrade fungera.

Näringslivschefen jag jagade i går har jag en intervju bokad med i morgon. Gött mos. Den stora artikeln är snart klar och sen har jag bara hans artikel kvar. Bilderna är också klara, så man kan säga att det går framåt i alla fall.

Vi fick en hel del kommentarer på vår nya layout, men det som verkade vara de två största bekymren för de konservativa stadsborna var att 1) Hälge var borta. Han vad tillbaka i dagens tidning. 2) Börssidorna var också borta. Får se om de återvänder i morgon.

Mer? Ska träna innan jag tar mig hemåt i kväll. Sen blir det en lugn tv-kväll. I morgon blir det troligtvis bio, men jag är lite kluven angående filmval. Får se vad det blir.

Nä, nu ska jag sluta här och se vad jag kan hitta på med min superlånga artikel.

Vi hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har inte sett tidningen, men hemsidan där jag inte hittar något längre. Konservativ? Nej, det kan jag väl aldrig tro ;-) Tur Hälge är tillbaka, för det är ju ändå det allra viktigaste i tidningen :-)
Kram
Rebecka