söndag, januari 20, 2008

Praktikdags

I morgon klockan nio börjar det hela. Sex veckors praktik på Trelleborgs Allehanda är nära, mycket nära. I dag har vi varit och handlat och jag har gått igenom min garderob och mina skor så att jag kan se ordentlig ut på praktiken. Varje ny outfit har jag fotograferat och lagt in i datorn så blir det lättare att välja kläder. Mycket ambitiöst av mig, må jag säga. :)

Och så helgens stora glädjebesked: Svenska skidskyttelaget börjar ta sig. Björn Ferry vann jaktstarten och kom tvåa i masstarten. ACO kom tvåa i sin masstart. Duktigt jobbat och kanonfint skytte av dem båda. VM i Östersund om två veckor. Looking good, looking good! Dessutom går det mediarykten om att ACO är gravid i andra månaden. Grattis, om det stämmer.

Nä, har inget mer att tillägga just nu. Återkommer i morgon när första dagen är över.

Bæjó!

Inga kommentarer: