onsdag, januari 02, 2008

Nu är vi igång

Året 2008 är officiellt igång. Gårdagen avslutades med en pizza från New York Pizza, vid konserthuset. De gör de bästa pizzorna, inte vanliga svenska, utan mer amerikanska i sin stil. Min favorit har pepperonikorv, svamp, lök och ananas på.

I dag var det upp tidigt. 6.45 ringde klockan, och det var bara att masa sig upp ur sängen. Jag gillar inte att gå upp före solen, och inte bara var det mörkt ute i morse. Det snöade också. Jag promenerade till och från tåget, som vanligt, och var i skolan kl 9. I skolan satt jag till 15.45 och fick redigerat klart två av mina tre uppslag. Riktigt duktig var jag. Innan jag kom hem tog jag ett varv inom "SATS" och tränade "BodyPump".

I morgon är det upp lika tidigt igen. Ska vara i skolan vid samma tid och redigera klart mitt arbete. Tänkte också hinna med att prata med min handledare. Det hade varit så gött att vara klar till helgen, för att jag är så himla trött på detta arbete. Vill bara vara klar.

Kollade lite bilder på Style.com, och såg att silver verkar vara vårens melodi när det gäller metaller.

Visst är silver snyggt, men jag passar inte riktigt i det. Jag är mer för guld och brons. Men, ändå jag inte låta bli att känna ett visst sug för de här två. Bilderna är från Style.com. Klänningen till vänster är designad av Thuy och den till höger är en Christian Dior.

Jaja... Ska kolla på nya avsnitt av "Time Team" nu.

Vi hörs.
Bæjó!

Inga kommentarer: