lördag, januari 12, 2008

Listan... Igen...

Den här listan snodde jag från Chokladprinsessan.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, det är ju min sambo... Hehe
Har du sett din bästa vän gråta?

Ja, det har jag gjort.
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Vitlökskapslar, men det räknas väl inte som vitaminer. Askorbinsyra också.
Vad åt du senast?
*Fniss* En påse godis och popcorn. (Men, det är lördag, så... Hihi)
Har du fått någon komplimang idag?
Att jag är bäst, men det visste jag redan. ;-)
Har du varit med i en rättegång?
Ja, en. När vi gjorde arbetsboken på journalistutbildningen.
Är du polare med grannarna?
Jajamensan!
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, tyska, engelska, pyttelite franska och latin.
Vilka länder har du bott i?
Sverige och till viss del Ísland.
Senaste piercingen?
Hål i öronen räknas väl inte.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
25 december
Har du däckat/spytt för att du druckit?
En gång, tyvärr. Pinsamt värre.
Har du något husdjur?
Hus"tigern" Fred Astaire
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nix, men det låter superskoj!
Har du varit på stranden i år?
Inte än... Men året är ju ännu i sin vagga.
Minns du dina/din musiklärares namn?
Leif, Svenne och Stefan.
Hur bra är din syn?
Lite närsynt + minimalt brytningsfel. Får dock köra bil utan glasögon, så det är inte alltför mycket.
Har du varit på ett party?
Självklart!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Varför inte? Så länge jag inte har ett blödande sår på min kropp, så.
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Visst, go ahead. Den ene (styvbröder alla tre) är singel. :)
Har du varit utomlands?
Ja, många gånger.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har varit på tre, men min tjejkusins bröllop var nog det bästa so far... Sen minns jag inte mycket av de två andra, så jag har egentligen inget att jämföra med. Än.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja, det tror jag. Men, jag är inte typen som slåss, så vida jag inte blir sjukt mycket provocerad.
Var är dina styvsyskon just nu?
Vet inte. Hemma hos sig, kanske.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Det skulle vara kalas i Fuglie, blandat med att jag var på ICA och handlade isländsk mat. På vägen dit (eller hem) så såg jag på skidskytte live. Skumt värre. Jag minns av kalaset att vi inte fick bjuda en av våra gäster på julmust. Hehe.
Vem ringde dig senast?
Gummi. Han var på väg hem från fotbollsmatch i Eslöv och ville veta om vi hade något gott "vad Gummi vill äta på en lördag"-mat.
Vilken tid gick du upp imorse?
08:00 eftersom jag tränade SatsAerobics 9:30.
Vad ska du göra i helgen?
Slappa, få två bokhyllor och bjuda pappa och Gunilla på fika samtidigt. Måla om mina naglar i färgen "Milano" (Mavala nagellack)
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Inget, raderade mina sms i morse.
När var du riktigt sjuk senast?
Juldagen:hade migrän. Feber och snuva: September-oktober.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Minns inte. Jo, kändis och kändis. Träffade en isländsk fotbollsspelare på tåget på väg till Köpenhamn i november. Hon spelade i Ldb (f.d. MFFs allsvenska damlag). Minns inte hennes namn. Vi snackade med henne på stationen.
Vad finns i din bakficka?
Ingenting. Sitter i mysbyxor utan fickor.
Har du färglinser?
Nej, bara vanliga.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sussade sött.
Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toa. Hehe... Släpper ut katten ur datorrummet och ser till att han blir rejält kelad med.
Vad ska du göra efter det här?
Kolla klart på en film och sen se klart ett avsnitt av "Time Team" som jag påbörjade innan.

Jaja...

Bæjó!

Inga kommentarer: