tisdag, januari 08, 2008

Nytt hår och färdigt arbete

Helgen var okej. Körde ett pass "SatsAerobics" innan jag deklarerade att helgen var kommen. I söndags åkte vi ut till farmor och åt middag.

I går var jag i skolan och gjorde klart mitt arbete. När jag lämnade skolan vid halv två så var det inlämnat. Skönt att få en sovmorgon i morse. Somnade halv elva och vaknade klockan nio. Jösses! Tio och en halv timmes sömn! Jag måste ha varit riktigt slut!

Var i skolan en kort stund i dag för att hämta de arbeten jag ska läsa, men eftersom opponeringslistorna inte var klara, så fick jag åka hem tomhänt. Gick ner till frisören klockan två och fick en kortare, chokladbrun frisyr som jag är mycket nöjd. Nu är det bara 5 cm kvar som är slitet innan alla bevis på hårmisshandel (blekning) är borta. Skönt! :)
Efter frisören gick jag ner och körde ett pass "SatsDans".

I morgon ska jag hämta papper i skolan. Myrorna ska komma och hämta vår soffa och jag ska bort till Elgiganten och köpa en SodaStream till oss. Vi upptäckte att vi lägger för mycket pengar på läsk, så en SodaStream kommer att spara in pengar åt oss.
Lite senare är det dags för ett pass "BodyPump". Grrrrr... I´m the greatest!!!

Jaja... Vad mer? Hm... Inget! :)

Vi hörs!
Bæjó

Inga kommentarer: