torsdag, januari 17, 2008

Äntligen klart! Eller... För stunden i alla fall...

... Hade examination på mitt c-reportage i dag. Det de hade att säga höll jag med om fullständigt. Läraren tyckte att jag kunde koncentrera mig på det privatekonomiska och helt skippa det nationalekonomiska. Men, jag behövde inte komplettera, det är skönt. Det måste också betyda att jag är godkänd.
Däremot har jag tänkt att försöka sälja mitt arbete till någon hugad spekulant. Så, medan jag är på praktik så har jag tänkt göra om mitt arbete och ha kontakt med examinatorn. Hade ju varit kul om någon faktiskt vill köpa det av mig :)

På väg hem gick jag inom Värnhems Frukt & Grönt och hämtade mitt H&M-paket som kom i dag. Har beställt ett par 70-talsbyxor och en klänning med fickor för min sista julklappspeng. Allt passade bara bra, äntligen ett par byxor som satt bra. Annars har jag ett mellanting mellan 36 och 38 och brukar halvsimma i mina 38:or. Så, jag var mer än nöjd att få tag i en modell som satt bra, men inte tajt. Gött mos, potatismos! :)

Såg att ACO äntligen sköt fullt i dag. Duktigt! Men, hon missade pallen för att hon åkte för sakta... Men, det gör inget. Hon sköt fullt i alla fall, vilket är bättre än tidigare. Nu är det snart VM i Östersund, det ser jag riktigt fram emot!

Snart dags för handboll: Sverige - Ísland. Det ska bli mycket spännande att se hur den matchen slutar.

I morgon blir det slappt läge. Har en plats bokad på "DansAerobics" och ska försöka lämna in lite mer jobbansökningar. Har nämligen mailat iväg en hel drös ansökningar till tidningar i dag. Tänkte söka jobb i butiker i morgon. För en gångs skull är jag ute i god tid.

Jaja... Jag ska inte skriva mycket mer nu.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: