lördag, januari 26, 2008

Inlägg 666

Hehe. Såg att mitt förra inlägg hade nummer 666. Muahahaha. ;-)

Anywho... Jag lever, det är helg, allt är bra. Har varit och tränat och nu slappar vi. Tvätten är i maskinerna, ska bli skönt att få lite rena kläder.

Första veckan på TA har varit bättre än vad jag förväntade mig. I dag publicerades mitt första, större, egna reportage. Jag är inte lite nöjd med mig själv. Hehe. *Skryt skryt*
Nästa vecka påbörjar jag reportage nummer 2, efter en idé som jag presenterade för Nyhetschefen i måndags. Ska bli kul att se hur det blir. Första intervjun är på måndag, så det är bara att slänga sig in i lejongropen direkt. ;-)
Förhoppningsvis blir de fem nästkommande veckorna minst lika bra. Jag har som ambition att göra sjukt bra ifrån mig. Kick ass! Hehe.

Mer? Inte vad jag vet just nu. Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: