onsdag, januari 31, 2007

Lista

Ska låta en lista, som jag "snodde" av Sigrid, få avsluta denna halvhemska otursdag.

Favoritväska: Min bruna som jag har typ alltid.
Skostorlek: 38 eller 39, beror på skomodell (hade 40 innan, men gick ner en storlek tillsammans med vikten)
Hårfärg: Ljusblond (egentligen mellan- eller mörkblond)
Ögonfärg: Blå-grå
Favoritfilm: "Legally Blonde", Star Wars ep. V ("Empire Strikes Back"), BBC's "Emma" och "P&P" och många fler.
Favoritskor: Mina vita Nike-sneakers
Drömjobb: Journalist, så klart! Varför pluggar jag annars till det? ;-)
Favoritkaffe: Latte
Sofi eller Ebba: Ebba.
Favoritstövlar: Mina svarta kragstövlar i mocka från Nilson... Yeah, baby!
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Varierar mellan 100 och 500.
Hur många skor har du: ca 20 par...
Louis Vuitton eller Gucci: Lite hugget som stucket där. Nä, det lutar nog mot Vuitton...
Kilklack eller stilett: Kilklack, kan inte gå i vanliga klackar.
TV-program: Grey's Anatomy och så många Skidskytte-tävlingar som möjligt.
Drömutseende: Hm... Kate Moss? Nej, skojar bara. Är mycket nöjd med vad jag har.
Fulaste plagg i din garderob: Min urtvättade och enormt mycket använda, blåa Adidas-hoodie. Har använts till allt!
Snyggaste plagg i din garderob: Min gröna babydollklänning som mormor sydde till mamma ca 1973. (Har ett par till)
Favorittidning: VeckoRevyn, Cosmopolitan...
Länder du varit i: Norge, Danmark, Island, England, Frankrike, Holland, Belgien, Tyskland, Spanien, Ungern, Tjeckien... Säkert fler, men lider av plötslig brainfreeze ;-)
Länder du vill till: USA (NY och SF), Italien, Irland, Skottland, Australien m.fl.
Favorithändelse i hela ditt liv: Oh, har haft många: ex. Kom in på utbildningarna, flyttade ihop med Gummi, flyttade till Malmö, fått diverse extraknäck, etc. etc.
Drömbil: Porsche Carrera 911 (Påverkad av Gummi) eller en Volvo S80 (budget)

Så, det var den listan. Jag gillar listor och gör dagligen en to-do-lista för nästkommande dag som kontinuerligt fylls på så att jag inte glömmer bort något.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: