tisdag, januari 23, 2007

150 cäsh...

... spenderade jag idag hos frisören. Fick mitt hår ljusfärgat och är supernöjd med det. Fick det också stylat med plattång efteråt och luggen uppskuren (klipper med frisörkniv). 150 kr allt som allt och det är så fint! :)
Fick också beröm för mitt hår. Hon sa att det märktes att jag tog väl hand om mitt hår eftersom det absolut inte behövde trimmas ett dugg i topparna. Tack... :)

(Jag klipper mig hos "School of Hair" som ligger nästan mitt emot tingsrätten i Malmö. Billiga priser pga det är frisörstudenter som klipper. )

Men men... Snart dags att laga mat. Ska sjunga om dryga två och en halv timme.

Bæjó!

Ps. Mina böcker har inte kommit än. Tippar på att det ligger en lapp innanför dörren när jag kommer hem efter skolan i morgon. Ds.

Inga kommentarer: