söndag, januari 07, 2007

Nyårslöften

Oh ja... Hur kunde jag glömma? Fy skäms på mig för att ha glömt att publicera mina nyårslöften. Asså, inte för att jag är så himla originell jämfört med alla andra svenskar, men... here goes:

  1. Träna mer (men, jag har faktiskt lovlig "frånvaro" i form av skadad vänsterfot, så... Men, dags att prioritera träning jag kan utföra ändå...
  2. Dricka mer vatten - ett ständigt återkommande nyårslöfte, undrar varför ;-)
  3. Dra ner på onyttig mat - dvs. inte äta som jag gjorde under julhelgen. Nemas problemas...
  4. Vara snäll kompis - Check!
  5. Shoppa mer! - Weeeeee! :) - och satsa på plagg som är odödliga stilmässigt. Prioriterar gärna originella vintagefynd - ex. babydollklänningar från 60- & 70-talet.
  6. Blogga fler onödiga inlägg...
  7. Vara duktig i skolan
  8. Prioritera mig själv och min hälsa
Nå, kommer inte på fler nyårslöften. Här är en kille som verkligen gått ut stenhårt. Heja, heja! :)

Bæjó!

Inga kommentarer: