måndag, januari 08, 2007

Skvalp skvalp

Förutom en lousy start på dagen så har den faktiskt blivit helt ok. Katten var superstörig i natt så det blev inte mycket sovande. Gummi glömde sitt passerkort hemma så jag fick köra in till Lund strax innan åtta i rusningstrafik. Sen var det dags för tvätten. Det brukar vara ganska lugnt med tidsbyten och så, men så klart var alla andra tider den här veckan upptagna...

Men, sen vände det. En liten powernap mellan två tvättomgångar fick mig igång igen. Har pluggat idag också, gjorde en superlyckad fisksoppa till middag och så fick jag post-avi till mitt H&M-paket idag. Weeee... Ska hämta det imorgon eftersom det regnade idag. Visst, jag har bilen, men jag går hellre.

Vad mer? Jo, jag har lovat mig själv att göra to-do-listor. I morgon ska jag:

  • Fixa med arbetet, putsa debattartikeln
  • Handla
  • Hämta paket på Hemköp
  • Ordna med mitt träningskort
  • Dricka vatten lika duktigt som idag (Har druckit drygt två liter)
Provade lite ny musik idag: The Fratellis skiva: "Costello Music" - kul indie- meets 60's-music. Riktigt bra och rekommenderas varmt.

Nå, nu ska jag leka med katten.

Bæjó!

Ps. Har länkat till Gummis son - Daníel Viðar - bland mina länkar. Ta en titt! :) Ds.

Inga kommentarer: