torsdag, januari 25, 2007

En snabbis...

... så här innan "Antikrundan". Nej, jag är ingen pensionär, jag tycker bara att public service är som bäst när de visar program som ovan nämnda, "Så ska det låta" och "På Spåret", för att ta ett par exempel.

Fick äntligen mina böcker i går och de uthämtades efter en intervallträning på gymmet. Körde 15 min löpträning och 15 min powerwalking. Provkörde med tejp, imorgon ska jag prova utan tejp. Spännande, spännande. Har varit på gymmet i kväll och fått genomgång på styrketräningsmaskinerna av klubbens PT. Det ska nog också bli bra, det där.

Nå, åter till böckerna. Har läst morgondagens kapitel + börjat på det vi skulle ha läst till i måndags. Känns som att om jag bara skärper mig i helgen så kommer jag lugnt att vara klar och kanske påbörjat nästa litteratur. Heja heja! :)

Gulli kommer hit i morgon. Han har fått jobb på samma företag som Gummi, "Skill-it", och ska jobba med typ samma saker. Vad kul! :) Grattis! Han börjar där den femte februari och ska i början bo hos oss tills han hittar något eget.

I morgon är det skola igen. Sista delen om den svenska politiken. Vi ska lära oss om kommuner och landsting. Hur de styrs och vad de gör etc. Tänkte dra till gymmet på eftermiddagen och köra lite crosstrainer/löpband/styrka. Sen blir det helgvila för mig. Det kanske låter som att jag tränar mycket, men tre gånger i veckan är ok, särskilt med en dags vila emellan, så att musklerna får vila upp sig.

Till helgen blir det frukost med Nanna på lördag förmiddag, plugga och sen "Sex and the City"-kväll... Hos Nanna. Kommer att träffa henne mycket den här helgen. På söndag är det väl tänkt att bli kombinerad plugg/städdag. Vi får se vad som prioriteras. Misstänker studierna starkt.

Så... Måste verkligen sluta. "Antikrundan" börjar om typ tre minuter.

Vi hörs!

Bæjó!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Elsku Stína mín ég færi þér allar mínar samúðar kveðjur. Ekki nóg með það að þú tókst að þér Gumma þá ertu að fá Gulla inn á þig líka :)

Kveðja
JOSI

Stína sa...

Muahahahaha ;-) Ég ætla að safna strákanir kringum mér. Hm... Hvernig hljómar "pimp" eftir nafnið mitt? ;-)

Unknown sa...

Það er verst að þessi tvö eintök sem þú ert komin með eru yll seljanleg :) þú þyrftir að borga með þeim :D

Stína sa...

*LoL*

Soffi sa...

Vad söt du är! Vi tittade också på Antikrundan, det var ju riktigt spännande. Så ska det låta och På Spåret är ju helgens räddning. Ha det kalas! Kram, Soffi

Stína sa...

Tack! Ja visst var det spännande. Min favorit var hon den kvinnan från Nora som hade de två kannorna med kvinnokroppar på. Härlig dialekt! :) Kramar