onsdag, januari 10, 2007

En massa skolarbeten är inte kul

Nu börjar vi få struktur på arbetet, som tur är. Träffade Lina i skolan och gick igenom uppsatsen bit för bit. Ska lägga till lite nya saker och så, men det gör jag imorgon lätt som en plätt ;-) Men det är osäkert om man slipper skolarbetet på helgen, tyvärr lutar det åt att lördagen flyger in favour för korrekturläsning och genomgångar. *suck*

Nå, över till något mycket roligare. Pelilla fyller 24 år idag! Grattis grattis! Puss! Hoppas din dag varit bra och att du fick mms:et jag skickade. :)

Annat kul är att jag hämtade mitt H&M-paket igår! Weeee! Det innehöll:

  • Ett par svarta finbyxor
  • En puderrosa tröja
  • Ett par svarta mjukisbyxor med band i midjan (tänk byxkjol lite - gauchopants heter de på engelska)
  • En ljusgul cardigan med ärmändarna något innåtsydda (typ som om man skulle kunna sy på en mudd)
  • Ett grått träningsset som man fick gratis till
Nu väntar jag bara på ett par solglasögon jag beställt och som inte kommer förrän i februari. Men, allt passade superbra och jag kunde vara mer nöjd... Jo, jag blev än mer nöjd idag när jag kom hem. På golvet låg både en VeckoRevyn och klänningen jag ropade hem från Tradera. (Klänningen satt jättebra, btw).

Annars? Har pluggat, handlat och fixat med mitt träningskort. Jag fick byta min sista månad från aerobics till gym pga min fot. Men, jag har faktiskt inte känt av min fot (smärtan dvs.) sen i fredags, så förhoppningsvis ska det bli bättre nu.

Jaja... Ska slappa lite nu.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: