torsdag, september 21, 2006

Á leið...

Ja ni, har visst glömt bort att nämna att jag och Gummi flyger till Ísland ikväll. Kommer fram vid 23-tiden, lokal tid.
Min kära svärmor fyller år på lördag, så det blir kalas för henne imorgon eftersom Gummis bror ska ut och jobba på sjön.

På lördag har jag blivit lovad en shoppingrunda på Kringlan och så ska vi kanske hinna med och bada någonstans också. Tyvärr kommer jag inte hinna med att hälsa på mina vänner vid Úlfljótsvatn. Det får bli en annan gång. På lördag kväll ska vi träffa vänner från Skövde som flyttat tillbaka till Ísland.
Jag åker sen hem på söndag morgon eftersom jag har redovisning i Lund på måndag, så Gummi åker ensam hem på måndag.

Annars? Allt är bara bra, misstänker lite laktosintolerans (eller så är det "bara" magkatarr". Har för säkerhets skull köpt havremjölk som, till min förvåning, är supergod att ha i kaffet. Mindre bra är den till havregrynsgröt eftersom den, efter ett tag, smälter samman med gröten... *fniss*

Men ni, jag ska upp på vinden och hämta väskorna, och sen packa. A lot to do... Míkið að gera...
Oh, måste fixa musik till mp3-spelaren också... ;-)

Vi hörs!

Bæjó!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni har det bra på Island!
Nu ska jag snart bege mig mot Skåne.
Kram
Rebecka